
- Sprężyny
- DYSTANSE SAMOCHODOWE
- Buty rajdowe / kartingowe
- Rękawice rajdowe
- Kaski rajdowe
- Kombinezony kart / rajdowe
- Bielizna rajdowa
- Kierownice rajdowe
- Foteliki dla dzieci
- Kołnierze ochronne
- Naby do kierownic
- Klocki hamulcowe
- Dystanse Eibach i Sparco
- Durometry / Manometry / Stopery
- Akcesoria rajdowe
- Rajdowe pasy bezpieczeństwa
- WNĘTRZE Akcesoria tuningowe
- Off-Road 4X4
- Obrotormierze / zegary VDO
- Torby rajdowe
- Akcesoria lakiernicze
- Wyprzedaże
- Bestsellery
Nowości
Promocje













































































Reklamacje
1) W razie stwierdzenia wady zakupionego towaru, prosimy o bezzwłoczne pisemne lub telefoniczne zgłoszenie tego faktu bezpośrednio u Sprzedającego (sklep@toprace.pl)
2) Po otrzymaniu zgłoszenia w pierwszym etapie sprzedający, w następnym etapie gwarant czyli producent dokona weryfikacji zgłaszanej wady i wskaże dalszy sposób postępowania z reklamowanym przedmiotem zazwyczaj towar wysyłamy do samego producenta w celu rozpatrzenia gwarancji
3) Reklamowany towar powinien zostać dostarczony do Sprzedającego (siedziby Sprzedającego). Koszty przesyłki reklamacyjnej podlegają zwrotowi w wysokości nieprzekraczającej wartości najtańszej zwykłej przesyłki rejestrowanej (list polecony, przesyłka pocztowa)tylko w przypadku gdy wadliwość towaru leży po stronie sprzedającego.
4) Sprzedający poinformuje Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji w ciągu 21 dni lub zaproponuje rozwiązanie korzystne dla obu stron transakcyjnych.
Zwroty
1) W przypadku zakupów na odległość Kupujący ma prawo odstąpienia od zakupu, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) "O ochronie niektórych praw konsumentów (...)", składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem - ten zapis nie obowiązuje jednak gdy towar zamawiany i sprowadzany jest na indywidualne zamówienie z poza granic kraju - w tym przypadku będą to wszystkie elementy mechaniczne typu dystanse, rozpórki, pompy, turbiny, klocki hamulcowe itd.
Na podstawie art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana (wymiary produktu np: grubość dystansu lub długości rozpórki, rozmiary kombinezonu), wyprodukowana na zamówienie według specyfikacji konsumenta (wymiary produktu) lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Powyższe prawo i zasady odstąpienia od umowy dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej na odległość i ma zastosowanie wyłącznie przy sprzedaży osobom fizycznym, które dokonują zakupów nie związanych z zawodową działalnością gospodarczą
2) Kupujący odsyła zwracany towar na własny koszt – przesyłką rejestrowaną (list polecony, paczka pocztowa, przesyłka kurierska), zachowując dowód nadania na wypadek zaginięcia przesyłki.
3) Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym ponad stan zwykłego zarządu, wraz z kompletnym wyposażeniem dodatkowym, produktami komplementarnymi, dowodem zakupu i oświadczeniem o odstąpieniu od umowy podpisanym przez Kupującego. Jeśli zwracany towar nie spełnia powyższych warunków, Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu. Ponadto sam produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu lub kartoniku - prosimy nie oklejać oryginalnych opakowań taśmą klejącą ponieważ taki produkt będzie wykluczony do dalszej odsprzedaży.
4) Kwota za zwrócony towar zostanie przelana Kupującemu na podany przez niego nr rachunku bankowego w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas zwracanego towaru. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy ani ewentualnych usług dodatkowych wykonanych na zamówienie Kupującego.
PROSIMY DOKŁADNIE ZAPOZNAĆ SIĘ Z ZAWARTYMI POWYŻEJ WARUNKAMI ZWROTU LUB REKLAMACJI PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA Z UWAGI NA FAKT DUŻEJ CZĘŚCI PRODUKTÓW Z NASZEJ OFERTY UZNAWANYCH POWSZECHNIE JAKO "RZECZY NIEPREFABRYKOWANE" I W WIĘKSZOŚCI PRODUKOWANYCH NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE KLIENTA